Kup w przeciągu:

14

[13.08]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj

Dzisiaj nie wysyłamy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro.

DARMOWA DOSTAWA OD 99 ZŁ

Producenci
  • MARKI

  • Zwroty i reklamacje

     

    Składanie reklamacji
    W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

    1. Formularz zwrotu/reklamacji
    Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki lub prześlij e-mailem. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

    2.Odesłanie produktu
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz dokumentem zakupu.

    3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Drogeria Wena Spółka Cywilna
    ul. Kobierzyńska 165/LU2

    30-382 Kraków

    Zwrot towaru
    Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

    Drogeria Wena Spółka Cywilna
    ul. Kobierzyńska 165/LU2

    30-382 Kraków

    Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium