Menu
Producenci
  • MARKI

  • Pytania i odpowiedzi

     1. Czy zamówienie złożone w sklepie internetowym mogę odebrać w sklepie stacjonarnym?

    Tak, zamówienie można odebrać w sklepie stacjonarnym w Myszkowie (Drogeria Wena ul. Wyszyńskiego 3) odbiór jedynie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia przez Internet i wyborze odbioru w punkcie. Aby odebrać zamówienie w punkcie stacjonarnym, dokonaj zakupu i poczekaj na potwierdzenie tej formy odbioru.

    2. Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

    W zakupy w sklepie możesz zapłacić wygodnie przelewem lub u kuriera przy odbiorze.

    3. Czy jest możliwość darmowej przesyłki?

    Tak, wysyłka jest bezpłatna przy zakupach na kwotę min. 99 zł przy przedpłacie i w formie dostawy do paczkomatu.

    4. Czy mogę zwrócić lub wymienić towar zakupiony w sklepie internetowym?

    Oczywiście, na zwrot produktów masz 14 dni od daty otrzymania towaru. Jak to zrobić? Wypełnić formularz odstąpienia od umowy. Możesz przesłać go elektronicznie lub dołączyć do przesyłki . Zwracany towar dokładnie zapakuj i wyślij na adres: Drogeria Wena ul. Wyszyńskiego 3, 42-300 Myszków. 

    do góry
    Sklep jest w trybie podglądu
    Pokaż pełną wersję strony
    Sklep internetowy Shoper Premium